مجمع کارآفرینان ایران
اخبار رسانه ها

پیشروی شرکت مطهر ضمیر گروه انتخاب در تکنولوژی‌های هوش مصنوعی

در سومین همایش ملی مسیر صنایع پیشرو، مدیرعامل شرکت مطهر ضمیر گروه انتخاب به‌عنوان یکی از پیشگامان و مدیران پیشرو عرصه هوش مصنوعی و داده‌محوری در صنعت معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه انتخاب، در حاشیه این همایش که با موضوع «نقش هوش مصنوعی و داده محوری در تحول صنعت» از سوی انجمن مدیران صنایع اصفهان برگزار شد؛ حمیدرضا دیانی، مدیرعامل شرکت مطهرضمیر موفق به کسب تندیس و لوح مدیر پیشرو شد.

وی با اشاره به دریافت این تندیس تصریح کرد: شرکت مطهر ضمیر گروه انتخاب توانسته با استفاده از فناوری‌های نوین و رویکردهای داده‌محور، نقش بسزایی در تحول و بهبود فرآیندهای صنعتی ایفا کند و موفق به ایجاد تغییرات مثبت در حوزه‌های مختلف فعالیت خود شود.

مدیرعامل شرکت مطهر ضمیر گروه انتخاب با اشاره به روند دریافت این تندیس بیان کرد: هلدینگ انتخاب دیجیتال از سال ۱۴۰۰ با اجرای پروژه ارزیابی بلوغ دیجیتال، تحول را آغاز کرد و در دی ماه سال گذشته طی ارزیابی ۱۸ شاخص بررسی شده توسط اتاق بازرگانی اصفهان این هلدینگ موفق به کسب تندیس مدیران پیشرو شد.

دیانی افزود: این تقدیر نشان‌دهنده اهمیت فعالیت‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین در صنعت کشور و ضرورت توجه به داده‌ها و تحلیل‌های هوشمند به منظور تحقق اهداف توسعه پایدار است که هلدینگ انتخاب دیجیتال در این مسیر توانسته به خوبی گام بردارد.

وی با تاکید بر تداوم تلاش‌ها برای توسعه و گسترش فن‌آوری‌های نوین گفت: رسالت هلدینگ انتخاب دیجیتال پیشرو بودن در این عرصه است، که با تغییر فرهنگ و آموزش سازمانی در تلاش است تا با تحول گروه انتخاب در توسعه استفاده از ظرفیت‌های فن‌آوری‌های نوین و تکنولوژی‌های هوش مصنوعی نقش بسازیی را ایفا کند.

به گفته مدیر عامل شرکت مطهر ضمیر گروه انتخاب فرصت‌های استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی تکرار پذیرنیست و این موضوع یک الزام و نه یک انتخاب است.

وی افزود: با استفاده از این ظرفیت و فرصت ما ملزم به سوار شدن بر قطار تحول دیجیتال همراه با دنیا و هم مسیر با نگاه گروه صنعتی انتخاب هستیم.