مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

پیام تبریک مجمع کارآفرینان ایران به وزرای حوزه تولید و صنعت دولت چهاردهم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی مجمع کارآفرینان ایران؛ حمیدرضا غزنوی دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران ضمن قدرشناسی از زحمات کابینه دولت شهید رئیسی، انتخاب شایسته وزرای صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و امور دارایی، جهاد کشاورزی، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، راه و شهرسازی، امور خارجه و کشور را از سوی رئیس جمهور منتخب تبریک و برای آنان آرزوی توفیق کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

با سلام و احترام؛

امید است در گام دوم انقلاب و سالی که از طرف مقام معظم رهبری به «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است در پرتو الطاف الهی در همراهی و همدلی با پیشران‌های مولد بخش بخصوصی شاهد آغاز فصلی جدید از خدمت‌گزاری خالصانه در جهت تحقق اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی نظام ، قانون  برنامه هفتم توسعه و همچنین رشد و توسعه اقتصادی کشور باشیم.

مجمع با 100 کارآفرین خوشنام کشور در 20 رشته صنعت به عنوان مجموعه ای با جایگاهی مشخص در تولید کشور، تمام قامت در راستای حمایت از دولت محترم برای گره گشایی از مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصاد آمادگی لازم را اعلام می نماید . امید است دولت چهاردهم که آغاز به کار رسمی اش با هفته دولت نیز مقارن شده با تعامل با بخش خصوصی عصر جدیدی را در شکوفای این بخش و نمود آن در کشور رقم بزند .

اینجانب به نمایندگی از کارآفرینان و پیشران‌های مولد بخش خصوصی ضمن عرض تبریک، از خداوند متعال دوام توفیقات را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسالت دارم.

حمیدرضا غزنوی

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران