مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

خاندوزی: مجمع کارافرینان ایران همواره کمک حال دولت بود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: جلسه با مجمع کارافرینان ایران از معدود جلساتی برای من بود که اعلام می شد اماده ایم کاری انجام دهیم و باری را از دوش دولت برداریم .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی مجمع کارآفرینان ایران، امروز تعدادی از کارافرینان نشستی را با سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با هدف تقدیر و تشکر از وی بابت حمایت از پیشرانهای مولد بخش خصوصی برگزار کردند.

در این نشست خاندوزی با تاکید براینکه مجمع کارافرینان ایران را تیمی منسجم ، تاثیرگذار و متفاوت تشکیل داده اند که به جای تقابل و مشخص کردن حد و مرز ، با هم گرایی جمعی در جهت خدمت به اقتصاد ، تولید و اشتغال کشور تلاش می کنند، گفت: این ویژگی منحصر بفرد مجمع کارافرینان برای کمک به توسعه اقتصادی کشور ظرفیت بسیار فوق العاده ای است.

وی افزود: متاسفانه برخی از سازمانها و نهادها در لاک منافع بخشی و سازمانی خودشان هستند ولی بخش خصوصی از این ویژگی ها فاصله گرفته و شاید یکی از عوامل موفقیت مجمع کارافرینان ایران همین ویژگی است .

در این نشست که تعدادی از کارافرینان بزرگ کشور به نمایندگی از مجمع کارافرینان ایران حضور داشتند، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی سید احسان خاندوزی پیشنهاد تشکیل کارگروهی از وزرای اقتصاد و صمت قبلی و سابق را در مجمع کارافرینان ایران باهدف هم افزایی و همفکری در حوزه تولید و صنعت کشور ارائه کردند.

همچنین در این نشست حمیدرضا غزنوی ، دبیرکل مجمع کارافرینان ایران ، خاندوزی را وزیری موثر ، با جرات و جسارت توصیف کرد و گفت: در مدت وزارت شما، بسیاری از گره های کارافرینان در وزارت اقتصاد حل می شد.

وی افزود: در گذشته دولت ها اعتقاد چندانی به جایگاه و توان بخش خصوصی نداشتند، اما بعد از فرمایشات و دیدگاههای دلسوزانه مقام معظم رهبری در خصوص بخش خصوصی ، امروز می توان گفت که نگاهها تغییر یافته به ویژه اینکه کارافرینان بزرگ توان اجرای طرح های بزرگ ملی را دارند ، حتی اگر نتوانند به تنهایی عهده دار طرحی ملی شوند ، زمینه اشتراک انان فراهم شده و کارافرینان اماده اند به صورت اشتراکی طرح های ملی را اجرا کنند.

در پایان این نشست لوح عضویت افتخاری سید احسان خاندوزی در مجمع کارافرینان ایران به وی اعطا شد.