مجمع کارآفرینان ایران

مهدی_فضلی_مجمع_کار_آفرینان_ایران

حاج محمد کریم فضلی، بنیان‌گذار گروه صنعتی گلرنگ و کارآفرين برتر کشور، متولد هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۳۱۱ هجری شمسی در شهر تويسرکان (استان همدان) هستند و نخستين فعاليت اقتصادی خود را در حين تحصيل، نزد پدر که از بازرگانان خوش‌نام منطقه محسوب می‌شدند، آغاز کردند.

در سن حدود ۲۰ سالگی برای جستجوی شرايط مطلوب‌تر و شناخت بيشتر راهی تهران شد تا در محيط بزرگ پايتخت، تجربه‌های بيشتری به دست بياورند. بنیان‌گذار گروه صنعتی گلرنگ، در ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ در سن ۸۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به سرای باقی شتافت.

گروه صنعتی گلرنگ  در سال ۱۳۸۲ به ریاست هیئت‌مدیره محمد کریم فضلی و انتخاب مهدی فضلی به سمت مدیرعاملی تأسیس شد. این گروه صنعتی پس از تاسیس، مطابق آموزه‌های بنیان‌گذار گروه، خلق آینده پایدار، کسب‌وکار حرفه‌ای اخلاق‌مداری و بهبود سبک زندگی خانواده را مدنظر خود قرارداد و چشم‌انداز خود را ورود به بازارهای جهانی و پیوستن به ٥٠٠ شرکت برتر دنیا در نظر گرفت.

در سال ۱۳۹٠ گروه صنعتی گلرنگ با تأسیس شرکت هلدینگ دارویی به حوزه مهم و بنیادی صنعت دارو وارد شد. گروه صنعتی گلرنگ در حال حاضر دارای چندین شرکت تخصصی و زیرمجموعه هایی در حوزه های مختلف را شامل می‌شود.