مجمع کارآفرینان ایران

سید_محمد_موسوی_مجمع_کار_آفرینان_ایران

سید محمد موسوی در سال ۱۳۳۲ در خانواده‌ای مذهبی و در شهر قزوین به دنیا آمد. پدر وی از معتمدین این شهر و از سادات دارای احترام و عزت در قزوین بود. ایشان در سن ۲ سالگی به علت بیماری فلج اطفال از ناحیه ۲ پا و یکدست دچار معلولیت گردیدند، لیکن این ضعف جسمانی نتوانست مسیر زندگی وی را تغییر دهد و ایشان همواره در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نقش فعال و تأثیرگذاری در کشور داشته و دارند. ایشان در حال حاضر رئیس هیئت‌مدیره کانون معلولین توانا و مدیرعامل شرکت گروه بهداشتی فیروز یکی از تولیدات بنام و معروف بهداشتی کودک در کشور هستند.

گروه بهداشتی فیروز در سال ۱۳۵۳ با مشارکت شرکت جانسون‌اند جانسون آمریکا به‌عنوان اولین تولیدکننده محصولات بهداشتی کودک در خاورمیانه آغاز به کارکرد و امروز پس از گذشت ۴۰ سال به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تخصصی محصولات کودک در ۵ گروه محصولی، کالاهای متنوعی را عرضه می‌کند. کلیه محصولات این شرکت در واحد تحقیق و توسعه(R&D)  با همکاری مراکز علمی مطالعه و فرمول سازی شده و پس از آزمایش‌های کلینیکی دوره‌ای و تست‌های گوناگون بر روی مواد اولیه و اثبات سازگاری محصول باپوست لطیف کودکان به مرحله تولید می‌رسد.

توجه به نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان، ارتقاء روزافزون کیفیت، توزیع گسترده محصولات، ارائه خدمات بهتر به مشتریان، توجه به نوآوری در فرمولاسیون و بهینه‌سازی آن مطابق با آخرین یافته‌های علمی ازجمله اهداف دائمی گروه بهداشتی فیروز است.