مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

لزوم به کارگیری شیوه‌های جدید مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی مجمع کارآفرینان ایران؛ روز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ نشستی تخصصی به مناسبت روز ملی منابع انسانی با حضور حسین گایینی، نایب رئیس انجمن کوچینگ ایران و مدیران منابع انسانی هلدینگ‌ها و شرکت‌های عضو مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد.

در این جلسه حسین گایینی، نایب رئیس انجمن کوچینگ ایران ضمن عرض تبریک روز ملی منابع انسانی با تاکید بر اهمیت این موضوع اظهار کرد: پویایی منابع انسانی به تمامی ارکان سازمان ارتباط دارد زیرا اگر نیرویی با خستگی فراوان محل کار را ترک کند دیگر بازدهی مناسبی برای روز آینده نخواهد داشت.

وی افزود: مدیران منابع انسانی باید بررسی کنند که آیا نظرات اندیشمندان سالیان دور امروز هم به کار می‌آید یا خیر؟ ما وظیفه داریم که از مدیران منابع انسانی به یک مربی و هدایتگر تبدیل شویم و بزرگترین مانعی که در این مسیر ما را تهدید می‌کند طرز فکر موجود در درون ما است.

نایب رئیس انجمن کوچینگ ایران بیان کرد: یک نگاه بسیار قدیمی در میان مدیران وجود دارد که چگونه و با چه ابزاری می‌توان سازمان را کنترل کرد. دراین باره توجه به این موضوع ضروری است که انسان‌ها موجوداتی منطقی هستند و با منطقی سازی امکان کنترل آنان وجود دارد.