مجمع کارآفرینان ایران

علیرضا نوری مدیرعامل شــرکت جهان اُروم اُیاز در شهر ارومیه است. کارش را از شهر ارومیه و در کنار زنده‌یاد پدرش آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ فعالیتش را درزمینه فروش پارچه‌های رومبلی ایرانی در شرکت‌های «مخمل و ابریشم ۱۳۷۶ از ســال کاشان»، «پوشش شمال»، «یزد» و «آرشین ماهور کاشان» ادامه داد. نتیجه ۲۰ سال فعالیت و تلاش درزمینه تولید پارچه رومبلی، بنیان‌گذاری شرکت جهان اُروم اُیاز با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون دلار و شراکت دو خانواده همتی و نوری راه‌اندازی شده است.

شرکت جهان اُروم اُیاز در صنعت پارچه کشور، به‌عنوان یک شرکت جوان اما غنی و برخوردار از تجربه گران‌بهای حضور و فعالیت مستمر بالغ‌بر ۲۳ سال در صنعت پارچه کشور، باهمت و تلاش بی‌وقفه جمعی از کارآفرینان مجرب و خلاق و با تکیه برهمان تجربه طولانی و ارزشمند و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ، در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد.

کارخانه این شرکت در همان ابتدای راه با بهره‌مندی حداکثری از تجارب بلندمدت اعضای هیئت‌مدیره و سرمایه‌گذاران و با اتکا به شناخت کافی از ویژگی‌ها و شرایط بازارهای داخلی و منطقه‌ای در فضایی به مساحت ۴۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با ظرفیت اسمی ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع تولید، احداث و طی ۱۸ ماه به بهره‌برداری رسید تا بتواند اقدام مثبت و اثربخشی در راستای اعتلای کشور انجام دهد.

شرکت جهان اُروم اُیاز مفتخر است که توانسته با سرمایه‌گذاری پویایی خود، مانع از خروج ۵۰ میلیون دلار ارز ناشی از تجارت، یک کسب‌وکار موفق در مقیاس منطقه‌ای و جهانی شود و از این طریق خود را در بهبود شاخص‌های اقتصادی کشور عزیزمان نظیر تولید ناخالص داخلی، اشتغال نیروی کار و… سهیم دانسته و به آن می‌بالد.