مجمع کارآفرینان ایران

نامی‌نو در سال 1379 تاسیس شد. این شرکت رسالت خود را تولید غذاهای آماده به مصرف سالم، خوشمزه و متنوع تعریف نموده است و برای دستیابی به این هدف نوآوری همه‌روزه، تولید مبتنی بر سلامت و نشاط حاصل از مصرف محصولات خود را در دستور کار قرار داده است.

در دهه­‌های اخیر هم‌زمان با روند رو به رشد صنعتی شدن، تغییر سبک زندگی و افزایش اهمیت استفاده درست از زمان، نیاز به خوراک آماده­ مصرف در دنیا افزایش‌یافته است و نامی­‌نو از پیشگامانی ا­ست که این تغییرات را پیش‌بینی و در جهت رفع نیازهای حاصله اقدام نموده است.

با افزایش تقاضا و در جهت تأمین نیاز بازار، در سال ۱۳۹۳ در شهرک صنعتی کمشچه اصفهان، کارخانه‌ دیگری احداث کرد و پس‌ازآن نامی‌نو در یک واحد مجزا در شهرک صنعتی جی اقدام به تهیه خوراک سوسیس و قارچ، خوراک سوسیس و سیب‌زمینی نمود. محصولات جدید نیاز به مواد باکیفیت‌تر و نیرویی دوچندان داشت در همین راستا گروه صنایع غذایی نامی‌نو بر آن شد تا با احداث کارخانه‌ای جدید، تولید فرآورده‌های گوشتی لازم برای محصولاتش و رفع نیاز عموم را بر عهده بگیرد.

نامی­‌نو، با داشتن رقبای بسیار، حجم گسترده‌ای از سهم فروش بازار کشور را در دست گرفته و صنعتی نوین را در عرصه‌های بین‌المللی بنیان گذاشته‌اند.