مجمع کارآفرینان ایران

محبوبیان_مجمع_کار_آفرینان_ایران

محمود محبوبیـــان، متولـــد ۱۳۳۷ در شهر تبریز، پیشکسوت صنعت شیشه، کارآفرین نمونه و رئیس هیئت‌مدیره کارخانه‌های گروه صنعتـی سهنــــد است که در راستای کمک به تولید داخلی و به‌منظور کاهش واردات، اقدام به راه‌اندازی شهرک غیردولتی شیشه زرین تبریز به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک تولید شیشه در منطقه کرده است که حاصل آن فراهم نمودن زمینه اشتغال برای بیش از ۳۰۰۰ نفر تاکنون بوده است.

شرکت سهند جام تبریز که با عنوان گروه صنعتی سهند ( Sahand Industrial Group ) – به‌اختصار SIG – شناخته‌شده است، یکی از تولیدکنندگان برتر و عمده شیشه در ایران است. این مجموعه تمام سعی خود را به‌ کار گرفته است تا از فنّاوری‌های روز دنیا در تولید محصولات خود استفاده کند. در ادامه با اولین شهرک تخصصی شیشه ایران بیشتر آشنا می‌شویم.

 این مجموعه صنعتی با شعار تبلیغاتی “با ما دور را شفاف ببین” پای به عرصه رقابت گذاشته و مأموریت اصلی خود را تأمین سبد کالای متنوع و باکیفیت روز دنیا قرار داده است تا بدین‌وسیله نیازهای مشتریان داخلی و خارجی را برطرف سازد و با تولید محصولات باکیفیت و رقابتی و مطابق با استانداردهای جهانی، این برند ایرانی را جهانی‌سازی کند.

شیشه سهند علاوه بر بازار داخلی در نظر دارد بازارهای جهانی را فتح کند و با ارائه کیفیتی مناسب و محصولی درخشان، در قامت طلایه‌دار این صنعت در کشور، نام و آوازه ایران و محصول ایرانی را برجسته‌تر از پیش سازد. از ویژگی‌های بارز این شهرک تخصصی شیشه تنوع بی‌نظیر تولیدات آن است. این تنوع می‌تواند زمینه‌ساز جلب نظر و کسب رضایت همه سلایق در داخل و خارج از کشور باشد.