مجمع کارآفرینان ایران

راهب_مجمع_کار_آفرینان_ایران

مجید راهب، یک کارآفرین بین‌المللی است که توانسته لقب “سلطان گلاب جهان” را برای خود به ارمغان آورد. علاقه وافر به تولید و عشق به صادرات و آگاهی داشتن از تجارت روز، این مجموعه را قادر به تاسیس شرکت پخش ربیع گستر شاد، کارخانه‌های شمشادنوش، شمشاد و هزارچشمه آبشار در ایران و کارخانه‌های کریستال و حتا در امارات در قالب گروه صنعتی راهب، نموده است.

مؤسسه ایران گلاب مرغوب در سال ۱۳۲۸ تاسیس شد. در این مؤسسه ایده‌ای ناب و پاک را آمیخته کردیم به قدرت عشق و با بهره‌گیری از نیروی انسانی خلاق و متخصص ایرانی، محصولی ناب را تولید کرده و با ثبت‌نام تجاری ربیع، اولین گام‌های خود در عرصه تولید و صادرات گلاب طبیعی و پاستوریزه را برداشت و در اندک زمانی عطر دلنواز گلاب ایرانی، شامه هر اهل ذوقی را در سرتاسر جهان نوازش داد.

آغاز تولید صنعتی در شرکت ایران گلاب با احداث کارخانه پیشرفته در سال ۱۳۶۰ در منطقه کاشان، شروع تلاش بی‌وقفه‌ای جهت اعتلای نام ایران در عرصه‌های جهانی بود و اکنون با بیش از نیم‌قرن تجربه، نام ایران در جهان، با گلاب ربیع به نیکی شناخته می‌شود.

ایران گلاب در حال حاضر با بهره‌گیری از پنج شعبه و ۱۸ نمایندگی، محصولات خود ازجمله گلاب و اسانس گل محمدی را به بیش از ۳۰ کشور جهان باارزش بیش از ۲۰ میلیون دلار، صادر می‌کند. این شرکت در تمام سال‌های گذشته، عزم خود را برگشودن بازارهای جدید صادراتی گذاشته است.