مجمع کارآفرینان ایران

محمد علی یوسفی‌زاده، متولد سال ۱۳۵۸ و دانشجوی دکتری رشته فناوری اطلاعات، از جمله مدیران جوان و موفق کشور در صنعت ارتباطات و اینترنت است که از سال ۹۰ به عنوان مدیرعامل شرکت آسیاتک برگزیده شد. وی همچنین از سال ۸۰ به عنوان موسس و مدیر عامل شرکت “شهراد شبکیه” توانسته بود در حوزه خدمات اینترنت سرویس‌های روزآمدی در استان‌های تهران، البرز، مازندران و هرمزگان ارائه نماید. وی از زمان پیوستن به آسیاتک توانسته است رتبه این شرکت را در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی ۷ رتبه ارتقا دهد و جوایز و استانداردهای متعددی مانند جایزه تعالی سازمانی را برای آسیاتک به ارمغان آورد. ایشان پشتکار، دقت و چابکی در اجرای مشارکتی و تیمی امور را همواره سرلوحه قرار داده و معتقد است کیفیت، راهی است بی‌پایان که می‌بایست در تمام اجزای سیستم همواره دیده و اجرایی شود

آسیاتک با بیش از ۱۸ سال سابقه در صنعت فناوری اطلاعات در حال حاضر کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌دهد و دارای مزایا و ویژگی‌های متعددی است که آسیاتک را تبدیل به رهبر بازار در میان شرکت‌های خصوصی ارائه‌دهنده راهکارهای ارتباطی کرده است.

برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور بر اساس ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سالیان متوالی و دارای بیش از ۷۰۰۰ عامل فروش در سراسر کشور گوشه ای از دستاورد های آسیاتک میباشد.

آسیاتک از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنترهای قدرتمند و متناسب با به‌روزترین استانداردهای جهانی و سایر زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیازهای سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این حوزه نموده است.

عقد قراردادهای مشارکتی با سازمان‌های فناوری اطلاعات به منظور حمایت از استارت‌آپ‌ها، عقد قرارداد با ساترا در خصوص میزبانی محتوای صوتی و تصویری، مشارکت در پروژه ملی ابر ایران با بهره‌گیری از دیتاسنترهای شیراز و تبریز، آسیاتک را به اصلی‌ترین قطب صنعت میزبانی محتوا و خدمات دیتاسنتری به شکل امن در کشور تبدیل کرده است.

در سال ۱۳۹۴ و با پایان یافتن زمان مجوز PAP، آسیاتک مجوز جدید FCP که جایگزین مجوز‌های قبلی شده بود را با اعتبار ۱۰ ساله از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت نمود که طی آن امکان ارائه تمامی خدمات ارتباطات و انتقال داده بر بستر شبکه ارتباطات ثابت و ارائه خدمات صوتی، تصویری، متنی، داده‌ها و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده مهیا شده است