مجمع کارآفرینان ایران

ایزدپناه_استیل_البرز_مجمع_کار_آفرینان_ایران

نصرالله ایزدپناه اهل شیراز است. وی به همراه برادرش کار تولید سینک ظرف‌شویی را از کارگاه کوچک 600 متری در شهر شیراز شروع کردند و در طول حدود 40 سال این مجموعه وسعت یافته و هم‌اکنون گروه صنعتی البرز شامل 8 کارخانه است. برندی که محصولاتش را با هودهای بی‌صدا یا لگن‌های عمیق و بزرگ سینک ظرف‌شویی‌اش می‌شناسند.

شرکت صنایع استیل البرز تولیدکننده و صادرکننده پیشگام سینک ظرف‌شویی Stainless Steel در خاورمیانه است که فعالیت خود را از سال‌ها پیش با پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات و ظرفیت سالیانه 200.000 قطعه سینک در شهر شیراز آغاز نمود که این میزان تولید پاسخگوی تقاضای بازار داخلی آن روز بود.

شرکت صنایع استیل البرز اکنون پس از سال‌ها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات سینک اجاق‌گاز و هود به بیش از 1.500.000 قطعه محصول در سال ارتقاء بخشیده و تولیدات خود را به بیش از 200 مدل مختلف در بازارهای داخلی و بیش از 40 کشور جهان ازجمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می‌نماید. این شرکت جهت نیل به اهداف خود که مهم‌ترین آن کیفیت بالای محصولات تولیدشده و درنهایت برخورداری از سازمانی مشتری مدار است، تلاش و مساعی خود را از همان ابتدای کار که خریداری و وارد نمودن ورقه‌های Stainless Steel است، آغاز کرده است.