مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

جلسات پیوسته رئیس سازمان امور مالیاتی با پیشران های اقتصاد مولد بخش خصوصی

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به همراه معاون درآمدهای مالیاتی، جلساتی را در راستای تفاهمنامه خود با مجمع کارآفرینان ایران با متولیان صنعت قطعه سازی خودرو و همچنین صنعت چینی و بلور برگزار کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی مجمع کارآفرینان ایران؛ روز دوشنبه (24 اردیبهشت ماه) سید محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به همراه محمد تقی پاکدامن معاون درآمدهای مالیاتی این سازمان، با کارآفرینان و مدیران مالی شرکت های قطعه سازی آذین خودرو، رایزکو و کروز که همگی از اعضای مجمع کارآفرینان ایران هستند، دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است، هدف از برگزاری این جلسه که با حضور مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت ساپکو برگزار شد، احصا مشکلات موجود در حوزه مالیاتی و رفع آن است، لذا پس از بررسی های صورت گرفته، دستورات و تمهیدات لازم به منظور برگزاری جلسات بیشتر تا حل مسائل و مشکلات پیش روی پیشران های اقتصادی حوزه قطعه سازی کشور توسط رئیس سازمان امور مالیاتی صادر شد.

همچنین رئیس و معاون سازمان امور مالیاتی کشور، جلسه دیگری را به همین منظور، با مهدی ایمانی، کارآفرین و رئیس گروه کارخانه جات چینی مقصود و عضو مجمع کارآفرینان ایران برگزار کرد.