مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

آمادگی گمرک ایران برای دایر کردن میز خدمت ویژه کارآفرینان

حمیدرضا غزنوی، دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران روز دوشنبه (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳) با محمد رضوانی‌فر، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی مجمع کارآفرینان ایران؛ رئیس کل گمرک ایران در دیدار با تاکید بر این که گمرک ایران شبانه روز در خدمت تولید و صنعت کشور برای رفع موانع و چالش‌هاست گفت: من و همکارانم تلاش می‌کنیم تا موانعی را که بر سر راه تولید کشور قرار دارد و از ناحیه گمرک متوجه بخش تولید می‌شود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع کنیم. به همین منظور سعی کرده ایم بیشتر امورات گمرک از طریق سامانه‌های مختلف پیش رود.

محمد رضوانی‌فر با اشاره به ظرفیت و جایگاه مجمع کارآفرینان ایران گفت: در مجمع کارآفرینان ایران پیشران‌های بزرگ تولیدی عضویت دارند. بنابراین ما انتظار داریم مجمع درخصوص مسائل فنی گمرک به طور مستمر مطالبه‌گری کند چراکه معتقدیم اساس کار تشکل‌ها بر مبنای ورود به فنی‌ترین مسائل در حوزه‌های مختلف ازجمله گمرک است.

رضوانی فر افزود: ما آمادگی داریم مطالبی که منجر به سهولت در امور فنی گمرک می‌شود از مجمع کارآفرینان دریافت و پس از بررسی مسائل کارشناسی آن را مطابق قانون عملیاتی کنیم و حتی این آمادگی را داریم که میز خدمت ویژه کارآفرینان کشور را در گمرک ایران دایر کنیم.

همچنین در ادامه این دیدار، دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات گمرک در سال گذشته درخصوص پیشران‌های مولد گفت: براساس ارتباطی که با مجموعه مدیران گمرک ایران داریم برآورد ما این است که همکاران شما یکی از متعهدترین، فعال‌ترین و دلسوزترین مجموعه‌های اقتصادی کشور است.

غزنوی با اشاره به این که کارآفرینان فرماندهان اقتصادی کشور در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور هستند گفت: انتظار ما این است که به پیشران‌های مولد بخش خصوصی توجه ویژه‌ای شود چراکه ظرفیت پیشران‌ها بیشتر از سایر بخش‌های تولیدی است و می‌توانند به تولید، سرمایه گذاری، صادرات، اشتغال و از همه مهمتر در کمک به تحقق شعار سال کمک کنند.