مجمع کارآفرینان ایران
اخبارکارگروه مالیاتی

آغاز جلسات مشورتی سازمان امور مالیاتی با مجمع کارآفرینان ایران

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی مجمع کارآفرینان ایران؛ روز شنبه 19 فروردین 1402 جلسه هم‌اندیشی در خصوص دستورالعمل مالیات بر حقوق و دستمزد 1402 با حضور مستوفی، مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی، مختاری، مدیر دفتر مدیریت ریسک سازمان امور مالیاتی و اعضاء کارگروه مالیاتی مجمع کارآفرینان ایران در محل جلسات سازمان امور مالیاتی برگزار شد.

مختاری، مدیر دفتر مدیریت ریسک سازمان امور مالیاتی در بخشی از اظهارات خود بیان کرد: باتوجه به اینکه هر کارفرمایی از مالیات پرداختی خود مطلع است و از چند شغله بودن کارمندان شاغل در این شرکت هم اخبار دقیقی در دست ندارد، بدون شک مشکلات بسیاری بر سر راه تحقق مالیات بر مجموع درآمد به وجود می‌آید.

مستوفی مدیرکل حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: رویکرد سازمان امور مالیاتی مشورتی است و ما هرگز نمی‌خواهیم که کارفرمایان عزیز با چالش‌های متعددی در این مسیر دست و پنجه نرم کنند.

در پایان اعضاء کارگروه مالیاتی مجمع کارآفرینان ایران به علت اینکه اختلافی میان کارگران و کارفرمایان در راستای موضوع مالیات بر مجموع درآمد به وجود نیاید و اینکه از اشتغال کارگران خود در بیرون از مجموعه بی خبر هستند، از سازمان امور مالیاتی درخواست کردند که اطلاعات جامع و لازم را باید در اختیار آنان قرار دهد.