مجمع کارآفرینان ایران

رضا_خیری_مجمع_کار_آفرینان_ایران

شرکت کولر هوایی آبان، شرکت سهامی خاص در شیراز، در سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰۰ مترمربع واقع در شمال غربی شیراز تاسیس شده که زیربنای تولید، مساحتی بالغ‌بر۲۶۵۰۰ مترمربع از کل مساحت کارخانه را در برگرفته است. این شرکت در زمینه‌های مهندسی، طراحی، تولید و تأمین، نصب و راه‌اندازی سامانه‌های انتقال حرارت در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی، سیستم‌های خنک‌کن مستقیم و غیرمستقیم نیروگاهی، پکیج‌های فرآیندی و پکیج‌های آب‌خنک کن برای کاربردهای مختلف، فعالیت دارد.

شرکت کولر هوایی آبان با تعهد پیشرفت روش در مدیریت زنجیره تأمین، عرضه یکپارچه و مدیریت تقاضا در سراسر مشتریان، فروشندگان و شرکت‌های تابعه، با مسئولیت اولیه برای ایجاد ارتباط بین عملکرد کسب‌وکار بزرگ و فرآیندهای کسب‌وکار را به یک مدل کسب‌وکار عملکرد منسجم و بالا. رضایت مشتری در اولویت سیاست‌های صنعتی و تجاری ما است.

کولر هوایی آبان با انجام روش‌های پیشرفته و مسئولیت‌پذیری عمده در مدیریت زنجیره تأمین ، مدیریت عرضه و تقاضای مشتریان، فروشندگان و شرکت‌های تابعه، برای ایجاد ارتباط بین عملکرد کسب‌وکار بزرگ و فرآیندهای کسب‌وکار به یک مدل کسب‌وکار، عملکرد منسجم و با کارایی بالایی را در بازرگانی ایفا می­کند.