مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با پیشران های اقتصادی عضو مجمع کارآفرینان ایران

به گزارش روابط عمومی مجمع کارآفرینان ایران، امروز (21 مهر) رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی میزبان پیشران های اقتصادی عضو مجمع کارآفرینان ایران بودند.

در این نشست که با حضور الیاس حضرتی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و همچنین نمایندگان عضو این کمیسیون و تعدادی از اعضاء مجمع کارآفرینان ایران برگزار گردید، پس از استماع مشکلات کارآفرینان بخش خصوصی کشور مقرر شد کمیته ای با عنوان «پیگیری مشکلات اساسی پیشران های اقتصادی» با حضور 3 نفر از اعضاء این کمیسیون و 3 نفر از کارآفرینان عضو مجمع به نمایندگی از تولیدکنندگان بخش خصوصی کشور تشکیل و بصورت وِیژه به بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان بپردازد .

مسایلی همچون تامین نقدینگی واحدهای تولیدی، مالیات بر ارزش افزوده، عدم نظارت جامع بر اجرای قوانین مصوب شده در مجلس شورای اسلامی و همچنین مشکلات گمرکی به عنوان بزرگترین چالش های پیشران های اقتصادی بخش خصوصی مطرح شد .

همچنین برگزاری جلسات این کمیسیون و اعضاء مجمع کارآفرینان بصورت ماهیانه و بررسی جامع نتایج عملکرد کمیته مذکور و هم اندیشی در راستای رفع مشکلات تولید در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفت .