مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

لزوم برگزاری جلسات مشترک بین مجمع و مجلس برای رفع مشکلات پیشران‌های اقتصادی

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران روز شنبه ۲۷ آبان ماه با مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی مجمع کارآفرینان ایران؛ حمیدرضا غزنوی، دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری مثبت نمایندگان مجلس با مجمع اظهار کرد: پیش از این نیز همکاری‌های مثبت و سازنده‌ای بین مجلس شورای اسلامی و مجمع کارآفرینان ایران صورت گرفته و قطعا تلاش پیشران‌های اقتصادی برای دستیابی کشور به توسعه پایدار بدون همکاری و تعامل با نمایندگان مردم غیرممکن خواهد بود.


غزنوی در ادامه با تاکید بر اینکه استقلال اتاق بازرگانی نباید خدشه‌دار شود گفت: کارآفرینان و پیشران‌های اقتصادی کشور نظرات و پیشنهادات خود برای طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی را ارائه کرده اند که امیدوار هستیم از آن نهایت استفاده و بهره برداری صورت بگیرد.
دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران در ادامه به موضوع تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: تیرماه سال جاری مجلس یازدهم با کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرد؛ با توجه به اهمیت این موضوع، پیشران‌های اقتصادی این توقع را داشتند که نظرات و دیدگاه‌های آنان در این خصوص شنیده شود.


در ادامه این دیدار حمیدرضا غزنوی بر برگزاری جلسات فصلی مشترک بین مجمع کارآفرینان ایران و مجلس شورای اسلامی برای رفع مسائل و مشکلات پیشران‌های اقتصادی و همچنین تشکیل نشست‌های تخصصی درخصوص قانون بورس کالای ایران تاکید کرد.