مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

جشنواره ترنج تا 15بهمن‌ماه تمدید شد

مهلت ثبت نام فراخوان نخستین دوره جشنواره ترنج تا نیمه بهمن‌ماه تمدید شد و متقاضیان فرصت دارند تا تاریخ ۱۵بهمن‌ماه ۱۴۰۱ مدارک لازم را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی مجمع کارآفرینان ایران، هم‌زمان با هفته کارآفرینی، جشنواره ترنج به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد حوزه کارآفرینی در کشور، از سوی مجمع کارآفرینان ایران و با موضوع کارآفرینی اجتماعی بانوان برگزار می‌کند.

این جشنواره که نخستین جشنواره در حوزه کارآفرینی اجتماعی است، هفته اول اسفندماه با شعار «زنان، پیشگامان کارآفرینی اجتماعی» و با حضور مسئولان، چهره‌های نامی حوزه کارآفرینی، اساتید و بانوان کارآفرین برگزار خواهد شد.

جشنواره ترنج باهدف معرفی، ترویج و تجلیل از مؤثرترین فعالیت‌ها به‌منظور قرار گرفتن در زنجیره ارزش پیشرانان اقتصادی و کارآفرینان بزرگ کشور در حوزه‌های کارآفرینی اجتماعی و محیط‌زیست، کارآفرینی اجتماعی و توسعه آموزشی، کارآفرینی اجتماعی و توسعه پایدار منطقه‌ای، کارآفرینی اجتماعی، فقرزدایی و عدالت اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی و بهبود دسترسی به خدمات درمان  و رفاه و کارآفرینی اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که مهلت شرکت در این جشنواره یکماه دیگر تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۱۵بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به صفحه اختصاصی جشنواره در وب‌سایت مجمع کارآفرینان ایران به آدرس، https://iranef.org/awards/ ضمن تکمیل فرم مربوطه، مدارک لازم را به دبیرخانه جشنواره ارسال فرمایند.

اولین دوره اهدا جایزه ترنج هم‌زمان با هفته ملی کارآفرینی و برگزاری همایش بزرگداشت زنان کارآفرین اجتماعی ایران در اسفندماه برگزار می‌گردد و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شایسته به عمل خواهد آورد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت مجمع کارآفرینان مراجع کرده و یا با دبیرخانه مجمع به شماره ۸۸۵۲۲۷۷۴ – ۰۲۱ و آدرس ایمیل  info@iranef.org در تماس باشید.