مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

بازدید مدیران روابط عمومی اعضای مجمع از گروه ماموت

هم‌زمان با 25 تیرماه و روز جهانی روابط عمومی، مدیران روابط عمومی‌های عضو مجمع از گروه ماموت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی مجمع کارآفرینان ایران؛ خانم فردوس، عضو هیات مدیره گروه ماموت ضمن خوشامدگویی به حاضران، اظهار کرد: راهبرد ما در ماموت تشریفات و بازدید است نه تبلیغات؛ و برای همین بازدید در ماموت اهمیت ویژه‌ای دارد برای اینکه مردم بایستی کار و محصول ما را ببینند و قضاوت کنند و به دیگران بگویند که ماموت چه هست و چه نیست؟

وی بیان کرد: بهترین رفتار را در مدیریت بازدید بایستی به کار گرفت و همواره نیاز است که حواستان به احساسات و نیازهای روانی و اطلاعاتی بازدیدکنندگان باشد و از آن غفلت نکنید.

این عضو هیات مدیره گروه ماموت توضیح داد که : امضای یک قرارداد 80 درصد به تشریفات درست و کارآمد بستگی دارد. چراکه تشریفات فضای جلسات مذاکرات را بهتر می‌کند و انعقاد قرارداد بهتر و راحت‌تر  انجام می‌شود.

همچنین دکتر احمد یحیایی ایله ای، استاد روابط عمومی نیز به‌عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم، گفت: مدیریت و تشریفات بازدید کارآمد از سوی روابط عمومی‌ها می‌تواند به جلب نظر تصمیم سازان و تصمیم گیران برای حمایت مالی، اداری و همکاری‌های دوجانبه منجر شود.

یحیایی ایله ای بابیان اینکه ایمنی در بازدیدهای صنعتی موضوع بسیار مهمی است اظهار داشت: آراستگی کارشناسان بازدید، آراستگی محیط کار (5S)  و تعیین مسیر بازدید بر اساس سطوح مهمانان می‌تواند یک بازدید را کارآمد و مفید سازد.

امید الماسی، معاون توسعه مدیریت مجمع کارآفرینان ایران نیز در این مراسم اظهار کرد: هدف از برنامه‌های آموزشی و بازدیدهای میدانی، هم‌افزایی مدیران روابط عمومی‌های عضو مجمع است تا از این طریق یادگیری بهتر و بیشتری اتفاق بیفتد و روابط عمومی‌های رشد علمی داشته باشند.

خانم گلچین مدیر تشریفات ماموت نیز در این مراسم درباره چگونگی اجرای تشریفات بازدید در ماموت به حاضران اطلاعات کاملی ارائه کرد و با مدیریت ایشان، بازدید از کارخانه توسط مدیران روابط عمومی‌های عضو مجمع انجام گرفت.