مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

امضاي تفاهم‌نامه مجمع كارآفرينان و انجمن صنفي مديران مراكز دانش‌بنیان

مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری میان مجمع کارآفرینان ایران و انجمن صنفي مديران مراكز دانش‌بنیان، عصر امروز (سه‌شنبه ٣١ مردادماه ۱۴۰۲) در محل این مجمع برگزار شد.

به گزارش مركز اطلاع‌رسانی مجمع كارآفرينان ايران؛ در اين مراسم حمیدرضا غزنوی، دبیر کل مجمع ضمن ابراز خوشحالي از آغاز همكاري با انجمن صنفي مديران مراكز دانش‌بنیان اظهار كرد: همه ما به‌عنوان شخص و يا مدير برنامه و استراتژی‌های خود راداریم ولي از سوي دیگر اشتراكات زيادي باقي می‌ماند. متأسفانه به شرايط و ساختارهايي فراهم نبوده كه بتوانيم بر سر اشتراكات بتوانيم هم‌افزا باشيم.

غزنوي در ادامه بابیان اينكه ما در مجمع کارآفرینان برنامه داريم كه بتوانيم انجمن‌های مختلف را در كنار يكديگر گردآوريم تا بتوانيم پرقدرت‌تر بر سر اشتراکاتمان فعاليت كنيم، اظهار كرد: امیدوارم امضاي اين تفاهم‌نامه بهانه‌ای باشد برای همکاری بیشتر در جهت پیشبرد مسائل مشتركمان.

دبیر کل مجمع كارآفرينان در پايان اظهار امیدواری کرد، همکاری‌های مشترک دو مجموعه در جهت رشد و توسعه صنعت كشور روزبه‌روز گسترش پيدا كند.

همچنين در اين مراسم، ايمان مصدري، رئيس هيات مديره انجمن صنفي مديران مراكز دانش‌بنیان بابیان اينكه اين انجمن در سال ١٣٩٤ در وزارت كشور به ثبت رسيده است، اظهار كرد: اهداف زيادي در مجمع دنبال می‌شود كه يكي از اين اهداف مشارکت در  تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و تهیه و تنظیم پیش‌نویس قوانین و مصوبات مرتبط با اهداف مراکز دانش‌بنیان در نهادهای قانون‌گذار کشور و همچنين جذب، هدایت و حمایت از نوآوری‌ها و نیز تولید فن‌آوری‌های برتر از طریق ایجاد و گسترش مراکز مولد اندیشه از ديگر اهداف انجمن است كه به‌صورت جدي پيگيري می‌شود.

وي در ادامه با اشاره به اينكه حضور تشکل‌ها در كنار يكديگر بسيار مفيد و اثرگذار است، بيان كرد: يكي از ثروت‌های ارزشمند مجمع كارآفرينان وجود نيروهاي انساني است كه در اختيار دارد. در كشور تشکل‌های زيادي وجود دارند ولي قدرت، توانايي و اثرگذاري مجمع كارآفرينان را ندارند و اين موضوع است كه مجمع را از ديگر تشکل‌ها متمايز می‌کند.