مجمع کارآفرینان ایران
اخبار

آغاز به کار مرکز ترویج کارآفرینی اجتماعی

صبح امروز سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، جلسه آغاز به کار «مرکز ترویج کارآفرینی اجتماعی» در مجمع کارآفرینان ایران با حضور حمیدرضا غزنوی، دبیر کل مجمع، علیرضا نبی، کارآفرین اجتماعی و مدیران مسئولیت اجتماعی شرکت‌های عضو مجمع و همچنین بانوان تأثیرگذار در این حوزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی مجمع کارآفرینان ایران؛ براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، چشم‌انداز این مرکز تبدیل‌شدن به بهترین مرکز ترویج‌ کارآفرینی تا سال ۱۴۰۵ و مأموریت آن نیز ترویج کارآفرینی اجتماعی خواهد بود.

ارزشمندترین اقدام خدمت به انسان‌ها است

در ابتدای این جلسه حمیدرضا غزنوی، دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران گفت: ارزشمندترین اقدام در دنیای امروز خدمت به انسان‌ها است که همکاران ما در این مرکز انجام می‌دهند؛ خصوصاً افرادی که دچار آسیب‌های اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: ما در راستای فعالیت‌های مجمع و حمایت از کارآفرینان، فعالیتی را تحت عنوان تقدیر از بانوان کارآفرین اجتماعی آغاز کردیم که درنهایت منجر به آغاز به کار این مرکز شد.

دبیر کل مجمع کارآفرینان افزود: ازآنجایی‌که حرف ناگفته درزمینهٔ فعالیت بانوان کارآفرین بسیار است در مجمع کارآفرینان نیز الگوسازی و حمایت از بانوان کارآفرین به‌عنوان یکی از مسئولیت‌های مجمع قرار داده شد.

غزنوی همچنین تأکید کرد: امکان اجرای این کار توسط مجمع با عنوان یک کار ستادی و با مشارکت همه اعضا فراهم است و اگر بتوانیم ترویج‌ کارآفرینی اجتماعی را محقق سازیم، بی‌شک موفقیتی چشمگیر را پیش رو خواهیم داشت.

هیچ مسئولیتی بالاتر از جلوگیری از هدر رفت منابع کشور نیست

در ادامه علیرضا نبی، کارآفرین اجتماعی نیز گفت: هیچ مسئولیت اجتماعی بالاتر از این نیست که از هدر رفت سرمایه‌های کشور جلوگیری کنیم. اما کجا بهتر از مجمع کارآفرینان ایران و چه کسی بهتر از کارآفرینان می‌توانند برای حل این موضوع طرح بدهند.

در ادامه نیز پس از تشکیل کمیته‌ای برای جمع‌آوری اطلاعات و پیشبرد اهداف مرکز ترویج کارآفرینی با حضور داوطلبین حاضر در جلسه، از شرکت‌های گلرنگ، آذین خودرو، اسنوا و گروه زر به‌عنوان حامیان برگزاری «همایش زنان کارآفرین اجتماعی ایران» تقدیر شد.